sobota 10. prosince 2016

Jak správně trénovat - lekce č.9

Jak výrazně zlepšit svou hru? V naší již 9.lekci si připomeneme důležité rady v tomto výborném videu z Vlčnovského kanálu You Tube, které rozhodně stojí za opakované zhlédnutí.



Další skvělá videonovinka od KM Petra Koutného která představuje brutálně tvrdý trénink. Pokud projdeš tímto výcvikem a to snad dokonce 2x jak uvádí autor, budeš na Chesstempo.com v Engame theory zářit jako jasná hvězda!
Dovedu si představit cestu k mistrovství klidně i odzadu přes koncovky!


Znám trochu úplné základy pěšcových, věžových a dámských koncovek. Na Chesstempo.com jsem se s těmito vědomostmi dostal bez problémů mezi prvních 100 v theory. Koncovky nejsou jednoduché, protože najít je třeba vždy tu nejkratší cestu k matu! Dělají těžkosti i velmistrům, proto je zde aktivních v theory jen 737 hráčů.


Tak vypadá prostředí na Chesstempo.com . Získal jsem po zaplacení 4 dolarů zlaté členství a mým učitelem je nyní motor Komodo, který mi vždy rád poradí a ukáže kde jsem zaváhal. Ta stránka je už tak chytrá, že mi vypočítává podle hloubky myšlení a správnosti řešení i mé současné Elo. Musíš řešit třeba i sérii tahů, dokud nejsi zelenej!

Tento standard problém jehož rating je téměř 2000 b. byl vyřešen bez problémů...http://chesstempo.com/chess-problems/156437 Dali mi za něj krásných 3,5 bodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Odešla zlínská legenda

 Smutná zpráva přišla ze Zlínka. Dne 23.2.2022 nás opustil kamarád a silný    klubový hráč, kterého musel znát ve Zlínskem kraji každý šachi...