středa 12. prosince 2018

Hráči Malenovic úspěšní ve 4. kole ZKP!

Hráči Malenovic 9.12.2018 zabojovali v Kroměříži a stále vedou soutěž ZKP (1 utkání k dobru). Tohoto velmi důlěžitého zápasu jsem se nezúčastnil, protože jsem 5.12. podstoupil operaci mého "barbarského oka". Ten frajer ve videu to zvládl fakt bravurně!
Mě už z toho ležení začínaly pomalu bolet záda. Nemohli to nějak odstřihnout, ani jsem nedutal. Ještě že jsem to neviděl před zákrokem.
Ostatně z různých osobních důvodů se nemohlo hned několik hráčů ze základní sestavy zúčastnit utkání a výsledek byl opravdu nejistý vzhledem k velmi silné základní sestavě Kroměříže. Abych se přiznal tak jsem s napětím očekával výsledek. Vše je již dávno potvrzeno a až v čase 16:38 Chess-Result doplnil i výhru Malenovic 5:3. Blahopřeji k výhře!

Snažím se stále trénovat a kupodivu někdy i trochu rozumím pozici. Elo standard držím zatím nad hranicí 2000, ale ještě nedávno jsem se motal na 1900. Obdržel jsem dokonce tento týden diplom s titulem!

Vybral jsem další zajímavou ukázku z You Tube (NOVINKA). Nám již známý řešitel má podle mého názoru velmi dobré okamžiky. Stále je ale potřeba být ve střehu i při posledním tahu. Jeden problémek se zde během řešení zopakoval.
To se mi občas také stává, ale nedají mi ho tak brzy, třeba až za měsíc. Kupodivu se většinou rozpomenu.

Výborná ukázka jak trénovat. Motor Komodo v plné palbě již nemá řešitel k dispozici, ale to vůbec nevadí.
Řeším jen standard problémy a nemám žádné omezení. Klidně mi naservírují problémek jehož rating je hrubo přes 2100. Zde je nastaveno Mixed 1600-1700, nevím jestli bych to online zvládl lépe...


Pamatuj, že řešení taktických problémů doporučují na chesstempo.com již 3(!) ze 4 šachových velmistrů!
No a pak to samozřejmě prodat v partii, že!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Odešla zlínská legenda

 Smutná zpráva přišla ze Zlínka. Dne 23.2.2022 nás opustil kamarád a silný    klubový hráč, kterého musel znát ve Zlínskem kraji každý šachi...